Powered By Blogger

torstai 27. toukokuuta 2021

Ihana Skinny korttivaihto Puuhiksen kanssa

Olen useamman kerran vaihtanut kortteja Puuhiksen kanssa. Hänen korttinsa usein puhuttelevat minua niin, että ota minut, minun on saatava tämä itselleni. Tässä tämänkertiasen vaihtomme kortit, ensin ne, jotka sain häneltä.

 

 Olen ihan "puutarhahullu" kesäisin vietänkin paljon aikaa pikku puutarhassani mökillä Hailuodossa, joten nämä puutarha aiheiset kortit kuuluivat sarjaan: Minun on saatava nämä itselleni. Niiden loppusijoituspaikka tulee olemaan mökillä tauluna. Kiitos Puuhis näustä ihanuuksista.


Ja sitten lisää tässä vaihdossa saatuja kortteja.

 





 Kissat, ne ovat ihania ja olisin iloinen, jos voisin ottaa itselleni kissan tai pari. Se ei allergioiden takia onnistu. 

Sitten laitan tähän ne kortit, jotka Puuhis sai minulta.

 









 

Ei kommentteja:

Keskeneräiset valmiiksi tai ainakin melkein

Päätin saattaa askispöydän laidalla lymyilleet Atc kortit valmiiksi. Tai ainakin melkein.  Minusta kun tuntuu, että ei ne ole koskaan kokona...