Powered By Blogger

keskiviikko 3. marraskuuta 2021

Isompi Skinny vaihto lokakuussa 2021

Päätin tehdä vähän isomman Skinny vaihdon lokakuussa 2021, koska olen kai liian ahkerasti tehnyt Skinnyjä, ja niitä oli kertynyt todellakin jo vaihdettavaksi asti.

Kysyin kavereita vaihtoon ja olinpa onnellinen kunlöysin 4 vaihtoparia.

Ja näin meidän korttimme vaihtoivat omistajaa:

 

Minun korttini Alicelle

Alicen kortit minulle  

 Blogi: yellowhousestudio.blogspot.com

 

Minun korttini Grannelle

Grannen kortit minulle

Blogi: aavamaki.blogspot.com

 

Minun kortttini Oli aika bloggarille

Minulle tulleet kortit Oli Aika bloggarilta

Blogi:  http://oliaika.blogspot.com/

 

Minun korttini Marja-Riitalle

Marja-Riitta Huhtasen kortit minulle

Kiitos kaikille tähän Skinny-vaihtoon osallistuneille, oli kiva vaihtaa kanssanne.



 



Ei kommentteja:

Keskeneräiset valmiiksi tai ainakin melkein

Päätin saattaa askispöydän laidalla lymyilleet Atc kortit valmiiksi. Tai ainakin melkein.  Minusta kun tuntuu, että ei ne ole koskaan kokona...