Powered By Blogger

torstai 30. joulukuuta 2021

Art experiences

 Art experiences

Kaikilla meillä, jotka tykkäämme tehdä kaunista, omaa taidetta, juuri sellaista oman näköistä ja itselle sopivaa, on nyt poikkeusaikana ollut varmasti tavallista enemmän aikaa tehdä sitä - yksin.

Minäkin olen tehnyt tavallista enemmän kaikenlaista, askarteluja ja niiden suunnittelua, keskeneräisten eteenpäin työstämistä ja kaikenmaailman suunnittelua. Pää savuten välillä niin, että olen pelännyt savuan tupruamista korvista ulos, joka voisi olla varsin taiteellinen näky.

Yhteisöllisyys, joka kuuluu olennaisena osana kaikkeen taiteelliseen, ainakin minulla, on puuttunut lähes kokonaan. Ei ole voinut osallistua kursseille saamaan lisä ideoita, vaihtamaan kuulumisia tai vain tapaamaan muita askarteluystäviä.

Ei myöskään ole voinut ammentaa juurikaan mitään teattereista, taidenäyttelyistä tai pikkukahviloiden ihania pieniä luomuksia ihaillen ystävien kanssa.

Toki monelle on ollut ihanaa, kun on nyt ollut aikaa tehdä, kun ei ole tarvinnut ns."luuuhuta missään kylillä" Tällaiselle, kuin minä, se luuhuaminen on vain juurikin mukava juttu. Varsinkin, kun olen vasta jäänyt eläkkeelle, ja töissä ollessa työ rajoitti harrastamista. Nyt sitä rajoittaa kaikenkattava ja sitkeä tauti, josta emme saa yliotetta.

Nyt sain valmiiksi tämän sarjan, jolle annoin nimen  Art experiences. Siihen kuuluu yhteensä 9 Atc-korttia.










 

Ei kommentteja:

Keskeneräiset valmiiksi tai ainakin melkein

Päätin saattaa askispöydän laidalla lymyilleet Atc kortit valmiiksi. Tai ainakin melkein.  Minusta kun tuntuu, että ei ne ole koskaan kokona...