Powered By Blogger

torstai 1. huhtikuuta 2021

Kaikkea kivaa voi sattua kun harrastaa kortteilua

Kaikkea kivaa voi sattua kun harrastaa kortteilua

Kaikkihan lähti siitä, kun minä halusin Caritan tekemän ihanan sarvikuono Zinen, ja päätettiin vaihtaa Zinet. 

Sitten päätimme vaihtaa myös Skinnyt...ja jotenkin kummasti siinä kävi niin, että päätimme vaihtaa nuo Zinet, sekä korttisarjan, jossa on Skinny, Atc ja Coins. Teeman korttisarjalle sai kumpikin itse keksiä.

Ja sitten sattuikin hauska juttu kun postitimme kortit toisillemme. olimme molemmat tehneet kortit "kuninkaallisista" vaikka emme olleet mitään sopineet samasta teemasta. 

Tässäpä on sitten kuvat näistä korttisarjoista.

Minun korttisarjani Caritalle


Caritan korttisarja minulle

 Molempien Zine kirjoihin linkit tässä:

 

                                          Caritan Zine minulle:

 https://drive.google.com/file/d/1gT-ymfeM3dVolLHjut13pCfiiQ3KgcN7/view?usp=sharing 

Minun Zine Caritalle:

https://drive.google.com/file/d/1qCSHCcdWnLy-O1Fx6FfhLbgJZa4o-iEy/view?usp=sharing 


 




Ei kommentteja:

Keskeneräiset valmiiksi tai ainakin melkein

Päätin saattaa askispöydän laidalla lymyilleet Atc kortit valmiiksi. Tai ainakin melkein.  Minusta kun tuntuu, että ei ne ole koskaan kokona...