Powered By Blogger

torstai 1. huhtikuuta 2021

Tuplavaihto

Tuplavaihtoa

Minulla meni hetki aikaa, ennen kuin opin osallistumaan oikeaoppisesti Sailan tuplavaihtoon.

Enkä tiedä, meneekö se nytkään aivan oikein, mutta kovasti yritin tehdä asiat oikein ja oikeassa järjestyjsessä.

Tässä vaihdossa on paljon vaheita ja juuri se tekee tästä niin mielenkiintoisen ja minun tyyliselle osallistujalle myös aikamoisen haasteen.

Mutta yritetty on :-)

 

Tässä on minun askartelemat kortit, jotka lähetin minulle arvotulle parille.

Tässä on kortit jotka sain vaihdossa. Vasemmalla Gunnel Salmisen Dande Lev ja oikealla Tuija Suokkaan Moments. Ihanat kortit.

Sain vaihdon yhteydessä kaksi kuvaa, joista minun piti tehdä kortit ja lähettää ne kuvien antajalle. Lähetin nämä Maarit Cajanille.

Minun antamistani kahdesta kuvasta oli Maarit Jalo taiteillut minulle näin ihanat kortit.

 

Ei kommentteja:

Keskeneräiset valmiiksi tai ainakin melkein

Päätin saattaa askispöydän laidalla lymyilleet Atc kortit valmiiksi. Tai ainakin melkein.  Minusta kun tuntuu, että ei ne ole koskaan kokona...